Veelgestelde vragen over draadloze repeater instellen (FAQ)

Veelgestelde vragen (FAQ)

Installatievragen

Is er een digitale (uitgebreide) handleiding van de WNP-RP-002?

Ja, deze vind je via deze link.

Ik kan het installatieadres (meestal 192.168.10.1) niet meer bezoeken?

Dit komt in de meestal gevallen doordat de Wifi repeater (juist) is geconfigureerd. Je kunt dit verhelpen door het apparaat te resetten en vervolgens
opnieuw, op de juiste wijze, te installeren. Lees de (online) handleiding om de repeater op de juiste wijze te installeren.

Na de laatste installatiestap krijg ik de melding dat de webpagina niet kan worden geopend/geladen?

De wifi repeater gaat opnieuw opstarten waardoor je dit scherm te zien krijgt. De repeater neemt nu (tenzij anders ingesteld)
de naam van je router aan en is dus op de juiste manier geconfigureerd.

Hoe reset ik de WNP-RP-002 / WNP-RP-003?

Aan de zijkant dit een klein knopje. Druk deze (eventueel meerdere malen) minimaal 30 seconden achtereenvolgend in totdat de
lampjes aan de voorkant afwijkend uitvallen en/of knipperen. Haal hierna de wifi repeater nog even van het stroom af. De repeater is nu gereset!

Hoe geef ik de WNP-RP-002 repeater een andere naam?

Deze WiFi repeater kan op twee manieren worden ingesteld: een nieuw draadloos netwerk maken of
zich voordoen als het huidige bestaande draadloze netwerk.
  • Ga naar de instellingen van je WiFi repeater via 192.168.10.1 (zie handleiding)
  • Vink de optie “Auto. Setup” uit en voer een Netwerk Name (SSID) en Key Value (wachtwoord)
    naar eigen wens in.
  • Rond de installatie af door met de button “Site Survey” naar draadloze netwerken te zoeken.
  • Voer het wachtwoord in van je huidige draadloze netwerk onder “Pre-Shared Key”

Ik zie de repeater niet meer tussen mijn netwerklijst staan? / Zend geen WiFi signaal meer uit

Dit komt in de meestal gevallen doordat de wifi repeater dezelfde naam krijgt als huidige draadloze netwerk van de modem. Je hebt waarschijnlijk de repeater dus op de juiste manier geïnstalleerd. Wil je dat de WiFi repeater een andere naam krijgt als de router? Dan dien je het apparaatje te resetten en vervolgens anders in te stellen. Je vindt deze instructies in de handleiding.

Ik heb de WiFi repeater juist geïnstalleerd, alleen is de snelheid erg traag?

Probeer de WiFi repeater dichter bij de router te plaatsen. Dit zal meestal het probleem verhelpen.

Verzending & bestellen

Is verzending echt helemaal gratis?

Ja, ongeacht de hoogte van het bedrag. Je krijgt dus altijd je bestelling gratis thuisbezorgd.

Zijn alle prijzen op de website inclusief 21% BTW?

Ja, al onze genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling

Plaats je een bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 17:00 uur? Dan kun je deze de volgende dag thuis verwachten.
Voor overige dagen, zie https://www.wifirepeater.nl/verzending/

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij ons is het mogelijk om te betalen met iDeal, PayPal, Credit Card, Bitcoin en via een direct bankoverschijving. Deze betaalmethoden worden gratis verwerkt en brengen geen extra kosten met zich mee. Tevens kan er achteraf betaald worden met Rembours. Betalen onder rembours kosten €19.95 extra.

Met welke bezorgdienst wordt het pakketje verstuurd?

Al onze paketten worden verzonden met DHL. De inhoud wordt veilig verpakt en beschermd zodat het niet tijdens zijn reis beschadigd raakt.

Is bezorgen in het buitenland ook mogelijk?

Op dit moment helaas niet.

Hoe zit het met de privacy van mijn gegevens?

Alle gegevens op onze site worden veilig opgeslagen en uitsluitend gebruikt voor de verzending van producten of voor de verbetering van onze website. Lees hier meer over in onze privacy policy.

Garantie & retourtermijn

Hoelang heb ik garantie na aankoop?

Standaard hanteren we de fabrieksgarantie van het desbetreffende product, met een minimum van één jaar garantie na aankoop op onze producten. Voor oudere aankopen kan dit anders liggen, gaarne contact opnemen hierover. Op sommige producten geven we langere garantie. Dit staat dan aangegeven op de productpagina van het desbetreffende artikel. Is het product binnen deze termijn defect geraakt? Dan kun je deze terugsturen en een vervangend exemplaar ontvangen. Kijk voor de procedure op Retourneren.

Retourneren en herroepingsrecht

Hoe zit het met retourneren en de bedenktijd?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.